Subject: FW: Taotlus_kooskolastada_tehnovorgu_projekt_24_13391
From: Laur Kõiv <[email-masked]>
To: "MNT Teed" <[email-masked]>
Date: Mon, 5 May 2025 13:50:06 +0300

Tere

Palun registreerida minule täitmiseks.

Delta viit 7.1-2/25/766-2

Parimate soovidega

Laur Kõiv

Peaspetsialist

Tehnovõrkude üksus

Planeerimise osakond

55901417

Teelise 4 / 10916 Tallinn /  <https://www.transpordiamet.ee/>
Transpordiamet

From: Helina Turja <[email-masked]>
Sent: Monday, May 5, 2025 1:45 PM
To: Laur Kõiv <[email-masked]>
Subject: RE: Taotlus_kooskolastada_tehnovorgu_projekt_24_13391

Tere,

Vabandan muudatuste läbirääkimisega läks aega. Saadan muudetud taotluse.

---------------------------------------------------------

Lugupidamisega

Helina Turja

Projekteerija

E-SERVICE AS

Tel. (+372) 53 512 312

  <http://www.eservice.ee/>

From: Laur Kõiv <[email-masked]
<mailto:[email-masked]> >
Sent: Wednesday, February 19, 2025 10:15 AM
To: Helina Turja <[email-masked]
<mailto:[email-masked]> >
Subject: RE: Taotlus_kooskolastada_tehnovorgu_projekt_24_13391

Tere

Edastan täiendava info reservtorude ristumise ning paiknemise kohta
riigitee nr 11174 Paldiski-Padise tee maaüksusel ning kaitsevööndis.

Kuna raudteega ristumiskoht on planeeritud Üldplaneeringu andmetel
perspektiivne mitmetasandiline ristmik, siis palume antud asukohas
nihutada reservtorude riigiteega ristumine lõuna suunas, selliselt et
ristumine jääks hinnanguliselt rohkem kui 200m kaugusele raudteest ja
väljapoole punasete joontega ala (punased jooned kajastavad hinnangulist
viadukti mulde kontuure).

Parimate soovidega

Laur Kõiv

Peaspetsialist

Tehnovõrkude üksus

Planeerimise osakond

55901417

Teelise 4 / 10916 Tallinn /  <https://www.transpordiamet.ee/>
Transpordiamet

---

Kiri on saadetud väljastpoolt valitsemisala.  Ärge avage kirjaga kaasa
tulnud linke või manuseid enne, kui olete saatja õigsuses ja sisu
turvalisuses kindel.